شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه سرمايه‌گذاری بين وزارت صمت و شركت چادرملو
25 اسفند 1399 - 18:06
شناسه : 9096
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛ در مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد مقاومتی با پنج شركت برتر که در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزارشد، تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این همکاری در راستای تحقق طرح «اقتصاد مقاومتي با شركت‌هاي برتر» به ابتکار وزارت صنعت معدن و تجارت  به ارزش ۶٫۱ ميليارد دلار انجام شده است.

ناصر تقی‌زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در این مراسم که با حضور استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد با اشاره به طرح‌های توسعه آتی شرکت، اظهار داشت: شرکت چادرملو آماده سرمايه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای واحدهای پایین‌دستی و صنایع تکمیلی به ارزش ۷۴ هزار میلیارد تومان هستیم.

علیرضا رزم حسینی وزیر صمت نیز این اقدام را در جهت توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم و اثر بخش دانست و راهی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور به حساب آورد.

گفتنی است تفاهم‌نامه همكاري بين وزارت صمت و چند شركت از بين شركت‌های برتر توليدی شامل شركت‌هاي معدني و صنعتي چادرملو، آلومينيوم المهدی، نفت سپاهان و ماشين‌سازی اراك و صنایع غذایی شیرین عسل به امضا رسید.

شایان ذکر است که اين تفاهم‌نامه‌ها شامل ۶۲ پروژه در زمينه معدن و صنايع معدني، صنايع غذايي، ماشين‌سازي و صنايع پالايشگاهي است و هدف از تنظيم و امضاي آن ها ايجاد امنيت سرمايه‌گذاری و تشويق بنگاه‌ها برای توسعه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تكيه بر توانمندی‌های داخلی در نظر گرفته شده ست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.