سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه چادرملو و ماشین‌سازی اراک
15 اردیبهشت 1400 - 14:18
شناسه : 11728
در ادامه روند همکاری‌های دو و چند جانبه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با مراکز علمی، پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور و مبتکر در جهت برخورداری از فناوری‌های نوین در عملیات معدنکاری و صنایع فولادی، صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت چادرملو و ماشین‌سازی اراک با هدف بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و ساخت ماشین‌آلات صنعتی با راندمان‌های افزوده منعقد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این مراسم ناصر تقی‌زاده مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به آمادگی این شرکت برای سرمایه‌گذاری‌های توسعه بخش صنعت و معدن کشور، اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای چندین طرح صنعتی خود بسیار علاقمند است که برای اجرای این پروژها از توان و ظرفیت تکنولوژی و ماشین‌آلات ساخت داخل استفاده نمائید. بر این اساس چند اقدام عملی شامل تاسیس مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه چادرملو در دانشگاه امیر کبیر و هم‌اکنون انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت با ماشین‌سازی اراک در جهت ساخت و تولید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی از دیگر اقدامات شرکت به شمار می‌رود.

وی افزود: امیدواریم این همکاری مشترک تحولی بزرگ در زمینه دستیابی به فناوری‌های نوین در ساخت ماشین‌آلات داخلی با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف انرژی و مهم‌تر از همه قطع وابستگی به خارج از  کشور ایجاد نماید. 

مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اعلام این خبر که در حال حاضر بالغ بر ۱۹۰ هزار میلیارد ریال عملیات اجرایی برای طرح‌های پیش‌بینی شده چادرملو در دست اجرا است، گفت: برای گام برداشتن در مسیر توسعه همه جانبه صنعتی باید ریسک‌پذیر بود. در غیر این صورت عافیت طلبی عاملی بازدارنده در این راه است.

بر اساس این گزارش، جعفر صفری مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک نیز ضمن تقدیر از جسارت مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای ایجاد تحول در تثبیت ارتباط میان تولیدکنندگان، صنعتگران و مراکز علمی، اظهار امیدواری کرد با این همکاری مشترک تحول چشمگیری در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور ایجاد و آثار مثبت آن به عنوان یک اقدام ملی توسعه بخش بزودی مشاهده شود.

در پایان این مراسم  اسناد تفاهم‌نامه همکاری، با امضای مدیران عامل و دو تن از اعضای هییت‌مدیره شرکت‌ها مبادله شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.