پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت مولد برق نیروگاهی سامان سمنان و فولاد اقلید پارس
23 مرداد 1402 - 15:16
شناسه : 35481
تفاهم‌نامه همکاری دو شرکت مولد برق نیروگاهی برق سامان سمنان و فولاد اقلید پارس، با موضوع تضمین تامین برق پایدار شرکت فولاد اقلید پارس در دوران بهره‌برداری امضا شد تا در زمان بهره‌برداری نگرانی بابت قطعی برق وجود نداشته باشد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد اقلید پارس
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، محمدرضا کهریزی رئیس هیئت‌ مدیره شرکت فولاد اقلید پارس و رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس با سید حسین طبسی مدیرعامل شرکت مولد برق نیروگاهی سامان سمنان تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که طی آن تامین برق پایدار شرکت فولاد اقلید پارس در دوران بهره‌برداری به مقدار ۲۵ مگاوات تضمین می‌شود.

در سال‌های گذشته کمبود برق یکی از موانع اساسی تولید فولاد در کشور به‌ خصوص در فصل تابستان بوده است؛ به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های فولادسازی به اهداف خود دست نیافتند. در حالی‌ شرکت‌های فولادی به تعطیلی اجباری مکلف می‌شدند که از هیچ حمایتی برای جبران هزینه‌های مالی، بیمه‌ای و کارگری برخوردار نبودند. قطعی برق و متعاقب آن تعطیلی صنایع فولادی در حالی است که کاهش شدید تولید در این حوزه، به تعطیلی و کاهش شدید تولید صدها واحد تولیدی کوچک که تامین‌کننده مواد اولیه و قطعات مورد نیاز صنعت فولاد هستند، انجامیده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.