سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
انعقاد قرارداد مشترک آلومینیومی میان مالزی و ایالات‌متحده
29 فروردین 1402 - 12:17
شناسه : 34227
رویترز از افزایش صادرات ضایعات آلومینیوم از ایالات‌متحده به مالزی خبر داد. این افزایش از ابتدای سال 2023 طی قرارداد منعقدشده میان ایالات‌متحده و مالزی به وقوع پیوسته است.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به گزارش فلزات‌نیوز، در ماه ژانویه سال جاری، صادرات ضایعات آلومینیومی با افزایش ۱۲٫۴۵درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۳۰۷۰۰ تن رسید.

در سال گذشته (۲۰۲۲)، هند بزرگ‌ترین واردکننده ضایعات آلومینیومی از ایالات‌متحده بود به‌طوری‌که به‌طور متوسط ماهانه ۱۱۳۰۰تن آلومینیوم وارد نمود اما در ماه ژانویه، هند ۲۹۳۰۰تن آلومینیوم ثانویه وارد کرد که نشان‌دهنده ۱۵۹درصد افزایش واردات است.

براساس گزارش مرکز آمار ایالات‌متحده، در ماه ژانویه سال جاری این کشور درمجموع ۱۶۰هزار تن آلومینیوم ثانویه صادر کرده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن‌ است که طی سال ۲۰۲۲، ایالات‌متحده مجموعاً ۲میلیون‌تن ضایعات آلومینیومی صادر نموده که از این میزان، ۳۹۰هزارتن به مالزی صورت گرفته است.

قرارداد مشترک امضاء‌شده میان ایالات‌متحده و مالزی، نه‌تنها به مفهوم افزایش صادرات آلومینیوم ضایعاتی از ایالات‌متحده به مالزی است، بلکه افزایش صادرات برخی از محصولات آلومینیومی از ایالات‌متحده به مالزی را نیز دربرمی‌گیرد.

ضایعات آلومینیوم همان آلومینیوم دست دوم جمع‌آوری شده است که جهت تولید شمش ثانویه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.