سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
«انگوران» بالاترین رکورد ارسال ماده معدنی را شکست
19 بهمن 1399 - 11:20
شناسه : 6575
مدیر مجتمع سرب و روی انگوران: رکورد ارسال ماده معدنی در مجتمع معدنی «انگوران»، با ارسال ۹۲۸ هزار و ۸۳ تن ماده معدنی در ۱۰ ماهه سال جاری، شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امید فلاح اظهار داشت: ارسال ماده معدنی ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به بالاترین ارسال ۱۰ سال گذشته (سال ۱۳۹۴ به تناژ ۹۲۰ هزار و ۴۳۶ تن) یک در صد، نسبت به ارسال سال ۱۳۹۸ (۶۵۹ هزار و ۹۰ تن) ۴۱ در صد و نسبت به مدت مشابه ده ماهه سال۱۳۹۸ (۵۲۰ هزار و ۷۲ تن) ۷۸ درصد رشد داشته است .

وی افزود: کسب این موفقیت ارزشمند آن هم همزمان با سال جهش تولید، تماما در سایه الطاف خداوند متعال و پشتکار و تلاش مجموعه مدیران، کارکنان و کارگران سخت‌کوش فنی، ستادی در کنار خانواده شرکت مجتمع معدنی سرب و روی انگوران، پیمانکاران و مشاوران رخ داده است که به واسطه آن ضمن کاهش ساعات توقف ماهانه و افزایش راندمان تولید، انگیزه‌‌ا به منظور تلاش بیشتر در شرایط سخت مبارزه با بیماری کرونا، شرایط جوی و … شده است.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران در ادامه گفت: ماده معدنی ارسالی این مجتمع، تامین‌کننده بخشی از نیاز ۶۲ کارخانه فراوری و تولید شمش سرب و روی استان زنجان و ۳۴ کارخانه فراوری خارج استان است که شمش تولید شده علاوه برتامین نیاز کشور، بخش عمده آن به خارج از کشور صادر و در شرایط سخت تحریم ارزآوری قابل توجه‌ای به ارمغان می‌آورد. شایان ذکر است که مجتمع سرب و روی انگوران در استان زنجان، شهرستان ماهنشان واقع شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.