جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
انگوران تامین‌کننده مواد اولیه ۲ کارخانه فلز روی هرمز شد
21 شهریور 1400 - 10:44
شناسه : 17594
استاندار هرمزگان درنشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مواد اولیه دو کارخانه فلز روی بندرعباس و قشم پس از رفع مشکل هزینه از طریق معدن انگوران زنجان تامین می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فریدون همتی استاندار هرمزگان درنشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: این دو واحد صنعتی از مدت‌ها قبل مشکل تامین مواد اولیه را داشتند که با پیگیری‌های فراوان از طریق سازمان ایمیدرو سهمیه مواد اولیه آ‌ن‌ها افزایش یافت و زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر فراهم شد.

وی با اشاره به پیگیری تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ استان، افزود: در فصل تابستان، قطعی‌های برق زیادی برای این واحدها اعمال شد، تا برق خانگی به شکل مناسب تامین شود که با توجه به بهتر شدن شرایط آب و هوایی در نیمه دوم سال، باید هم سهمیه برق ۶ ماه دوم سال و هم کسری ۶ ماه نخست این واحدها، تامین شود تا بتوانند تولید کامل را طبق برنامه‌ریزی محقق کنند. لذا همکاری شرکت برق استان و برنامه‌ریزی مناسب توسط واحدهای صنعتی بزرگ به خصوص شرکت‌های تولید فولاد در استان برای این کار ضروری است.

استاندار هرمزگان در پایان خواستار اجرای طرح جامع تولید انرژی برق برای صنایع غرب بندرعباس شد و خاطرنشان کرد: شرکت توسعه زیرساخت که با سهامداری صنایع غرب بندرعباس تشکیل شده است، با کمک واحدهای تولید فولاد در استان باید در این راستا اقدام و در زمینه احداث نیروگاه‌های جدید تولید برق و همچنین ایجاد واحد بخار در نیروگاه سیکل‌ترکیبی ایسین، سرمایه‌گذاری کند تا برق مورد نیاز واحدهای صنعتی غرب بندرعباس، به صورت پایدار تامین شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.