جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
اهدای تندیس نقره‌ای جایزه ملی مدیریت به مدیرعامل شرکت مس
20 بهمن 1400 - 11:09
شناسه : 24399
از سوی مدیر مجتمع مس شهربابک صورت گرفت؛ جلسه بررسی روند تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک روز گذشته مورخ سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه 1400 در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دو مجتمع برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات،‌ جلسه تولید مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک به صورت جداگانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور مدیرعامل شرکت مس، حسین احمدی عضو هییت‌مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، بهروز رحمتی معاون توسعه‌ و اکتشافات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین ابراهیمی نسب مدیر مجتمع مس شهربابک در سالن اجتماعات معاونت بهره‌برداری سرچشمه و سالن دکتر نیازمند کارخانه ذوب خاتون‌آباد به منظور بررسی شرایط تولیدی از ابتدای سال تاکنون برگزار شد. همچنین مدیرعامل شرکت مس و هییت همراه جلساتی را با مدیران مربوطه در امور ذوب و پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه برگزار نمودند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

همچنین در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک، مدیر این مجتمع تندیس نقره جایزه ملی مدیریت پروژه توسعه ذوب خاتون‌آباد را که در دهمین دوره جایزه مدیریت پروژه ایران کسب شده بود را به پاس تلاش‌های صادقانه، درایت و مدیریت دقیق مدیرعامل شرکت مس به اردشیر سعدمحمدی اهدا کرد.

گفتنی است، جلسات تولید در مجتمع مس شهر بابک و سرچشمه با حضور اردشیر سعدمحمدی به صورت دوره‌ای و منظم با هدف سرعت بخشیدن به روند تولید برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.