سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
اهدای «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرو» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس
08 شهریور 1402 - 16:54
شناسه : 35709
لوح و نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرو در سومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی و عنوان «برند خوب» به پاس اقدامات ارزنده در این حوزه، به مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ۱۰۰ شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

شرکت ملی صنایع مس ایران علاوه‌بر عناوین فوق، توانست به دلیل عملکرد موثر در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوایی مسئولیت اجتماعی، تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی را نیز از آن خود سازد.

همچنین در بخش دیگری از این جشنواره، مجتمع‌های تولیدی مس سرچشمه، مس شهر بابک و مس سونگون، موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی رشدیافته» شدند.

هدف از برگزاری این جشنواره، کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها با تاکید بر حوزه ارتباط و برندینگ عنوان شد.

ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال  در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد، رشدیافته و پیشرو و همچنین برگزاری دو کارگاه آموزشی در خصوص استقرار نظام مدیریت مسئولیت اجتماعی و راهبردهای علمی، انتشار ویژه‌نامه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شامل مقالات و پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه، از جمله برنامه‌هایی بود که در حاشیه این رویداد صورت پذیرفت.

همچنین در این مراسم سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور نیز سخنرانی کردند.

قرائت پیام رئیس محترم انجمن بین‌المللی روابط عمومی، خانم آنه گرت آبارزوا از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

گفتنی است وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، ایمیدرو، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، خانه صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، نفت و گاز پارس، ستاره نفت خلیج فارس، صنایع پتروشیمی، پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، فولاد آذربایجان، بانک‌های ملی، شهر، مسکن، ایران زمین، سپه و تجارت، از جمله مشارکت‌کنندگان عمده و ارزیابی‌شوندگان در حوزه مسئولیت اجتماعی در این دوره از جشنواره بودند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.