جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
اهدای نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» به شرکت مس
27 دی 1400 - 14:37
شناسه : 23213
شرکت ملی مس ایران در «هفدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی» و «هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران»، موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» و تندیس روابط عمومی برتر در «بخش ارتباطات الکترونیکی و مجازی» و «روابط عمومی بحران» شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در بخش «روابط عمومی بحران» بر اساس رای هییت داوران «هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» (سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی) به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای، مدیریت راهبردی و خلاقیت در کار تندیس روابط‌ عمومی برتر به مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران تعلق گرفت.

همچنین در بخش «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» شرکت مس به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد و از محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی به پاس خلاقیت و فعالیت‌های ارزشمند، با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است که در «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی»، دارابی قائم‌مقام وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت معدن علی سخنرانی کردند.

روابط‌عمومی‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون برتر شدند

همچنین در «هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» (سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی) مجتمع مس سرچشمه نیز با رای هییت داوران در بخش «مطالعات ارتباطی و افکار عمومی» و «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» موفق به دریافت لوح و جایزه «روابط عمومی برتر» شد.

مجتمع مس سونگون نیز توانست در ۳ بخش «مطالعات ارتباطی و افکار عمومی»، «برنامه‌ریزی ارتباطی» و  «اطلاع رسانی» بر اساس نظر هییت داوران، لوح و جایزه «روابط عمومی برتر» را دریافت کند. علاوه بر این، مجتمع مس شهر بابک در این دوره از جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران در بخش «ارتباطات رسانه‌ای» و «ارتباطات فرهنگی» موفق شد تندیس «روابط عمومی برتر» را دریافت کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.