سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اهمیت افزایش نظارت مسئولان فنی در معادن
04 بهمن 1401 - 14:49
شناسه : 33090
رئیس سازمان صمت استان گیلان بیان کرد: رئیس سازمان صمت استان گیلان با اشاره به نقش مسئولان فنی معادن در انجام نظارت‌های تخصصی، گفت: پیمانکاران متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، تیمور پورحیدری در بازدید از معادن موقت رودخانه سپیدرود، بیان کرد: مسئولان فنی معادن به عنوان بازوی اداره کل صمت در نظارت تخصصی بر عملکرد صحیح معادن هستند.

وی ضمن اشاره به رسالت نظام مهندسی معدن، بر تربیت و نظارت فارغ‌التحصیلان معدن برای فعالیت به عنوان مسئولان فنی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان فنی معادن که در جایگاه چشم‌های نظارتی این اداره کل هستند، با دقت نظر و با انعکاس گزارش‌های به موقع و فنی معادن، به بهره‌برداری صحیح و قانونی در معادن کمک کنند.

رئیس سازمان صمت استان گیلان تاکید کرد: پیمانکاران متخلف که به بهره‌برداری معادن خارج از محدوده تعریف شده در مجوز اقدام کنند، ضمن سلب صلاحیت و جریمه به اتهام دست‌اندازی به انفال دولت، بدون معطلی به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

پورحیدری ضمن اشاره به برداشت شن و ماسه رودخانه‌ها توسط برخی از کامیون‌داران، خاطرنشان کرد: نزدیکی رودخانه‌ها با مراکز دانه‌بندی و تخلیه مصالح، کاهش هزینه حمل‌ونقل، مرغوبیت این شن و ماسه نسبت به ماسه‌های کوهی سبب شده است تا برخی افراد سودجو نسبت به برداشت بی رویه از بستر رودخانه اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت بروز هر نوع تخلف و کوتاهی از سوی مسئول فنی و پیمانکار با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.