سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
موتور محرک طرح‌های توسعه چادرملو
28 اردیبهشت 1401 - 15:38
شناسه : 27958
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: با خرید هشت دستگاه حفاری چادرملو تا عمق دو هزار و 500 متر توانستیم از سایر شرکت‌ها جلوتر باشیم و برای انجام اکتشافات برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه کمیته اکتشاف که در مجتمع معدنی این شرکت برگزار شد، ضمن تاکید دوباره بر لزوم تامین مواد اولیه فولاد به منظور تحقق تولید ۵۵ میلیون تن فولاد کشور، اظهار داشت: در صنعت نیازمند اکتشافات هستیم و این موضوع در دستور کار همه شرکت‌ها  از جمله چادرملو قرار گرفته است.

وی افزود: با خرید هشت دستگاه حفاری چادرملو تا عمق دو هزار و ۵۰۰ متر توانستیم از سایر شرکت‌ها جلوتر باشیم و برای انجام اکتشافات برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پایان نشست این کمیته، از معدن آریزD19، بازدید و در جریان روند باطله‌برداری از این معدن قرار گرفت‌. معدن آریز که طی هفت ماه شروع به عملیات باطله‌برداری کرده است، توانسته با حفاری در دو فاز عمومی و تفصیلی ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر و  میزان باطله‌برداری ۳۹ میلیون تن و تهیه نمونه و ارسال به آزمایشگاه دو هزار و ۶۴۲ نمونه که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، ۶۵ درصد از برنامه زمان‌بندی جلوتر باشد.

 تقی‌زاده در پایان از مسئولین استانی و کشوری در خواست کرد، معدن آریز و پیشرفت‌های آن را از نزدیک بازدید و مشاهده کنند که چگونه یک کویر خشک، حالا به یک منطقه اقتصادی تبدیل شده است و با وجود چنین معادنی، کشور از بن‌بست اقتصادی خارج می‌شود‌. باعث افتخار است که امروز توانسته‌ایم با طراحی مدرن و به‌روز پیشرفت‌های خوبی حاصل کنیم و نیروهای جوان و بومی منطقه را به‌کار گرفته و به این طریق نیز، ایجاد اشتغال کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.