سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
ایجاد اشتغال پایدار هدف اصلی فولاد سفیددشت
27 شهریور 1400 - 14:26
شناسه : 17941
مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در جریان بازدید فرمانده انتظامی این استان از شرکت فولاد سفیددشت گفت: اجرای طرح توسعه این شرکت موجب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در جریان بازدید فرمانده انتظامی این استان از شرکت فولاد سفیددشت، اظهار داشت: گذر از افزایش تولید در ۶ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته، تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال بختیاری و اجرای طرح‌های توسعه در شرکت به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف شرکت فولاد «سفیددشت» است.

وی افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا جهت حفظ و سلامتی و بهداشت کارکنان و مردم منطقه یکی از موفقیت‌های دیگر این شرکت است. علاوه بر این امنیت موجود را مدیون خون شهدا هستیم و لذا در جبهه صنعت با تولید پایدار حافظ آن‌ها خواهیم بود.

«فولاد سفیددشت» در مسیر تحقق منویات رهبر انقلاب گام‌های بزرگی برداشته است

سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن بازدید از شرکت فولاد سفیددشت و دیدار با مدیرعامل این شرکت، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام مشکلات شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تلاش و همت مدیران و کارکنان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گام‌های بزرگی برداشته شده است. این موفقیت‌های حاصل‌شده مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان مجموعه و کار جهادی آن‌ها است.

گفتنی است، سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت فولاد «سفیددشت» در جریان آخرین وضعیت تولید و اجرای پروژه‌های این شرکت قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.