شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
بازدید شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان از شرکت سنگ آهن گهرزمین
04 آذر 1402 - 18:31
شناسه : 36000
شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان به همراه جمعی از معاونان و مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین از قسمت‌های مختلف این شرکت بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : شرکت سنگ آهن گهرزمین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، این بازدید با حضور حسن خدامی‌پور، رئیس شورای شهر سیرجان و تعدادی از اعضای شورا، علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان، جمعی از معاونان شهرداری، محمد محیاپور، مدیرعامل شرکت سنک آهن گهرزمین و معاونان این شرکت برگزار شد.محمد محیاپور ضمن ابراز خرسندی و دلگرمی از حضور میهمانان، بیان کرد: شرکت سنگ آهن گهرزمین در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی قصد دارد اقدامات ماندگاری انجام دهد و امیدواریم که اتفاقات بزرگی در سیرجان رقم بخورد.

وی ضمن اشاره به رکوردهای متوالی تمام خطوط تولیدی این شرکت در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: برگ برنده ما در شرکت سنگ آهن گهرزمین، نیروی انسانی است و اغلب پرسنل این شرکت در کار خود فوق‌العاده هستند.

خدامی‌پور در این مراسم تصریح کرد: زمانی که شرکت سنگ آهن گهرزمین بیش از توان و ظرفیت اسمی خود تولید می‌کند، یعنی پرسنل آن با تمام وجود تلاش کرده و زحمت می‌کشند.

رئیس شورای شهر سیرجان، موفقیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت سنگ آهن گهرزمین را موجب مشروعیت‌بخشی و ثبات نظام ارزیابی کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، علی‌اکبر کریمی‌پور نیز با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین از مدیران بومی و خوشنام صنعتی است، خاطرنشان کرد: نگاه وی، تحول‌گرا و برنامه‌های زیرساختی که برای شهر سیرجان دارد، ستودنی است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.