چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
بازدید مدیرعامل «ومعادن» از پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس
26 مرداد 1402 - 10:40
شناسه : 35529
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به همراه معاونان این شرکت، روز سه‌شنبه 24 مرداد ماه از پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید که یکی از 48 پروژه پیشران کشور به شمار می‌رود، بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، اردشیر سعدمحمدی در این بازدید، از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه پیشران کشور قرار گرفت و با مسئولان منطقه و مدیران پروژه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از هم‌دلی و یک‌رنگی که مسئولان منطقه به‌ ویژه استاندار، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهر اقلید در پیشبرد پروژه داشته‌اند، عنوان کرد: در جلسات امروز خوشبختانه تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که منجر به تسریع پیشرفت طرح خواهد شد.

مدیرعامل «ومعادن» خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری مربوط به پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید، بالغ بر ۱۱۴ میلیون یورو به علاوه ۶۵۰ میلیارد ریال است. اجرای این طرح، توسعه چشمگیری را در حوزه صنعت و اشتغال منطقه رقم خواهد زد.

مسلم صالحی، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز پیشرفت فیزیکی طرح را قابل قبول خواند و اظهار امیدواری کرد با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شده و تامین مالی خوبی که از سوی شرکت‌های سهام‌دار صورت می‌پذیرد، ظرف سه تا چهار ماه آینده شاهد سرعت گرفتن بیش از پیش این پروژه بزرگ پیشران کشور باشیم.

رضا شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس نیز ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت‌های پروژه، به بررسی موانع و مشکلات واحد احیا مستقیم فولاد اقلید و راهکارهای پیشنهادی برای حل آن‌ها پرداخت.

یادآور می شود پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید، ازجمله طرح‌های بزرگی است که در قالب طرح‌های پیشران پیشرفت ایران توسط هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در حال اجراست.

این پروژه که از مرداد ماه سال گذشته کلید خورده است، در راستای تحقق اهداف مجموعه از جمله تکمیل زنجیره تولید فولاد، تامین منافع سهام‌داران و توسعه مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.