جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
بازدید وزیر صمت از طرح توسعه شرکت تکاب اتصال دماوند
25 اردیبهشت 1400 - 16:49
شناسه : 12183
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به شهرستان دماوند، فاز توسعه تعاونی تولیدی صنعتی تکاب اتصال دماوند را در ناحیه صنعتی آیینه ورزان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان افتتاح این خط توسعه‌ای، از بخش‌های مختلف این کارخانه نیز بازدید به عمل آورد.

این واحد تولیدی در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ظرفیت تولید ۳ هزار و ۶۸۶ تن در سال را دارد. علاوه بر اینکاربرد محصولات تولیدی این واحد در زمینه آبرسانی و گازرسانی است.

میزان سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده برای این واحد تولیدی ۲۵ میلیارد تومان ریالی و چهار میلیون یورو به صورت ارزی است که زمینه اشتغال بیش از ۱۳۰ نفر را فراهم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید ضمن گفت و گو با دست‌اندرکاران و مدیران این واحد تولیدی از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مشکلات این واحد تولیدی از جمله تاخیر در تامین مواد اولیه توسط پتروشیمی قرار گرفت.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران وزارتخانه، قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، فرماندار و امام جمعه دماوند، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی در این برنامه‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به منظور بازدید از چند واحد‌ صنعتی و شهرک‌‌های صنعتی به شهرستان‌ دماوند و در ادامه به شهرستان فیروزکوه سفر خواهد کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.