سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بازگشت ۳۲۶ میلیون یورو ارز به چرخه اقتصادی زنجان
12 مرداد 1400 - 8:56
شناسه : 15753
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مطرح کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: بالغ بر 326 میلیون و 297 هزار یورو ارز از صادرات واحدهای تولیدی استان، به چرخه اقتصادی باز گردانده شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اظهار داشت: طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ تعداد ۱۴۹ واحد صنعتی از استان با تعهدات ارزی صادرات داشتند که مبلغ ارز حاصل از صادرات آن‌ها بالغ بر ۶۷۰ میلیون یورو بوده است.

وی افزود: طی این مدت بالغ بر ۳۲۶ میلیون و ۲۹۷ هزار یورو از این میزان ارز به چرخه اقتصادی بازگردانده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه ارز حاصل از صادرات ۴۴ شرکت تاکنون به چرخه اقتصادی بازگردانده نشده است، گفت: بالغ بر ۲۵۰ میلیون یورو ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی برگردانده نشده است که از عمده دلایل عدم بازگشت مابقی ارز حاصل از صادرات استان، عدم تعیین تکلیف نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت است.

فغفوری در پایان با اشاره به عملکرد خدمات انتقال ارز و اعطای تسهیلات صادراتی بانک‌های استان، خاطرنشان کرد: در این راستا بانک‌های استان بالغ بر ۳۰ میلیون دلار حواله ارزی صادر و بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات صادراتی به واحدهای صادراتی استان پرداخت نموده‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.