جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
بازگشت ۵۸۵ واحد راکد کشور به چرخه تولید
11 مهر 1400 - 12:58
شناسه : 18644
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه آغاز اجرای چند طرح و محوطه‌سازی شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری کاشان سه گفت: امسال احیای یک هزار و ۶۰۰ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تحت تملک بانک‌ها، هدف‌گذاری و از این تعداد تاکنون ۵۸۵ واحد احیاء شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه آغاز اجرای چند طرح و محوطه‌سازی شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری کاشان سه، اظهار داشت: از هفته گذشته پایش ۲۰ هزار واحد تولیدی آغاز شده و ۶۷ مورد را در حال حاضر بررسی کردیم که با توجه به این پایش، در تلاش هستیم راهکار‌هایی برای احیای واحد‌های دارای مشکل نیز طراحی کنیم. در این راستا امسال ۱۰ هزار هکتار زمین جدید، به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اضافه می‌شود که سهم استان اصفهان از این میزان ۱۲۵۰ هکتار است.

وی افزود: بر اساس آمار ۵۵۸ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، از آغاز امسال تاکنون، به بهره‌برداری رسیده و با راه‌اندازی این واحد‌ها، ۱۸ هزار شغل ایجاد و موجب رشد ۸۰ درصدی اشتغال نسبت به سال گذشته شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان اینکه همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها با تلاش و کوشش فعالان اقتصادی، بخش صنعت در سال گذشته حدود هفت درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: احیای واحد‌های غیرفعال در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد و حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی کشور احیا می‌شود.

گفتنی است، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرای طرح محوطه‌سازی شهرک صنعتی سه کاشان، اجرای شبکه آب ناحیه صنعتی ماهیان زینتی راوند، ساخت اورژانس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و ساختمان اداری شهرک صنعتی امیرکبیر در مرحله توسعه به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.