سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بالاترین آمار تولید ورق گرم، میلگرد و ورق سرد در ۹ ماهه ۱۳۹۹
11 بهمن 1399 - 12:54
شناسه : 5991
گزارشی از میزان تولید محصولات فولادی واحدهای فولادسازی کشور در مدت 9 ماهه 1399 منتشر شد که بر اساس آن بالاترین میزان تولید به ترتیب متعلق به ورق گرم، میلگرد و ورق سرد بود.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بر پایه جداول منتشرشده، شرکت جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه ۱۳۹۹ توانسته است به میزان ۲۳۵هزارو ۷۱۶تن میلگرد تولید کند.

ذوب‌آهن اصفهان نیز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات فولادی، در سبد محصولات خود، تیرآهن به مقدار ۶۱هزارو۹۶۱تن، میلگرد ۳۷۰هزارو۸۲۸تن، کلاف ۱۳هزارو۸۶تن، شمش کالایی ۶۳۷هزارو۸۵۳تن، ریل ۳۶هزارو۳۳۱تن و سایر محصولات را به مقدار ۱۴هزار و ۷۲۳تن تولید کرده است.

فولاد آذربایجان نیز طی مدت یاد شده توانسته است میلگرد به میزان ۲۷۲هزارو۱۳۳تن تولید کند.

فولاد اکسین خوزستان به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات فولادی در مدت ۹ ماهه امسال موفق شده ورق عریض به مقدار ۶۴۵هزارو۲۱۴تن تولید کند.

شرکت فولاد‌آلیاژی ایران نیز در سبد محصولات تولیدی خود ۳ کالا را جای داده است؛ به این شکل که در مدت ۹ ماهه ۹۹ میلگرد آلیاژی مهندسی به مقدار ۲۰۷هزارو۴۷۲تن، چهارگوش و سایر محصولات آلیاژ مهندسی به مقدار ۴۴هزارو۵۲۲تن و تسمه و کلاف آلیاژی مهندسی به مقدار ۲۶هزارو۶۰۵تن به تولبد رسانده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت فولاد بناب نیز با وجود داشتن ۳ محصول تیرآهن،میلگرد و سایر محصولات، طی مدت یادشده تنها توانسته است به مقدار ۳۲۱هزارو۳۵تن میلگرد تولید کند.

فولاد خراسان نیز در ۹ ماهه سال جاری توانسته میلگرد به مقدار ۴۰۲هزارو۲۳۰ تن تولید کند؛ همچنین فولاد کویر نیز در این مدت میلگرد به مقدار ۶۰۳هزارو۵۵تن تولید کرده است.

در این میان شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا در مدت ۹ ماهه سال جاری موافق شده است ورق گرم به مقدار ۳میلیون و ۸۶۰هزارو۱۸۷تن تولید کند، همچنین ورق سرد تولید شده توسط این فولاد ساز یک میلیون و۲۱۵هزارو۳۱۳تن بوده است.

البته فولاد سبا نیز به‌عنوان یکی از زیرمجموعه هلدینگ فولاد مبارکه اصفهان طی این مدت توانسته ورق گرم به مقدار ۹۶۵هزارو۹۳۰تن تولید کند.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز در سبد محصولات تولیدی خود ۴ محصول را جای داده است. این مجموعه در ۹ ماهه توانسته است تیرآهن به مقدار ۶۵هزارو۵۹۴تن، میلگرد ۱۷۰هزارو۴۵۴تن، کلاف ۲۸هزارو۱۲۹تن و لوله به میزان ۶هزارو۸۷۰ تن تولید کرده است.

نورد و لوله اهواز نیز طی ۹ ماهه ۱۳۹۹ موفق شده است ورق گرم به مقدار ۳۴۱هزارتن تولید کند.

شرکت وروق خودرو چهارمحال و بختیاری در مدت ۹ ماهه سال جاری توانسته است ورق گالوانیزه به مقدار ۱۷۲هزارو۸۳۴تن تولید کند. در مجموع می‌توان گفت: بیشترین محصول فولادی تولید شده در مدت ۹ ماهه سال ۱۳۹۹، ورق گرم به میزان ۵میلیون و۱۶۷هزارو۱۱۷تن بوده است که در رتبه نخست قرار گرفته و بعد از آن میلگرد با تولید ۲میلیون و ۲۳۷هزارو۴۵۱تن در رتبه دوم ایستاده و جایگاه سوم در تولید نیز به ورق سرد با تولید یک میلیون و ۲۱۵هزارو۳۱۳تن انجام شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.