سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بالغ بر ۶۲۹ قطعه توسط چادرملو بومی‌سازی شد
03 دی 1402 - 17:13
شناسه : 36427
در نیمه نخست سال جاری، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بومی‌سازی بیش از ۶۲۹ قطعه در نیمه نخست ۱۴۰۲، صرفه‌جویی ارزی بیش از ۲۵ میلیون یورویی را رقم زد.
ارسال توسط : منبع : شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، طی ۶ ماهه اول امسال، «کچاد» موفق شد با استفاده از ظرفیت‌های ساخت داخل، بیش از ۶۲۹ قطعه مورد نیاز در واحدهای فعال در مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود را بومی‌سازی کند که بیش از ۲۵ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در پی داشته است.

نکته قابل توجه اینکه تعداد قطعات بومی‌سازی شده در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۱۵۰ درصد رشد داشته و میزان صرفه‌جویی ارزی حاصل از تولید قطعات در داخل کشور طی ۶ ماهه امسال، به میزان ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ بوده است.

گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از روز شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ با حضور در نمایشگاه پدافند غیرعامل که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، مهم‌ترین دستاوردهای ساخت داخل خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرارداده است.

در نخستین روز آغازبه‌کار این نمایشگاه غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با حضور در غرفه این شرکت، در جریان فعالیت‌های گسترده «کچاد» در راستای داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی و فولادی کشور قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.