سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بانک تجارت یاریگر فولاد خوزستان
01 مهر 1400 - 13:11
شناسه : 18171
مدیرعامل بانک تجارت ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ طی دیداری با رضا طاهری رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان با در خصوص همکاری‌های دوجانبه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان با اشاره به پایداری تولید این مجموعه در شرایط تحریم‌ها، اظهار داشت: با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها و پیامدهای آن، توانستیم با تکیه بر توان داخل و همکاری بنگاه‌های اقتصادی بخش‌های مختلف مجتمع را فعال نگه داریم و مطابق برنامه‌ریزی، تولید داشته باشیم.

حمایت بانک تجارت از فولاد خوزستان

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت خوزستان در این جلسه مجموعه فولاد خوزستان را شریک تجاری این بانک دانست و گفت: فولاد یکی از صنایع فعال و تاثیرگذار استان و کشور است. این شرکت به عنوان یکی از مهم‌ترین شریک‌های تجاری بانک تجارت به شمار می‌آید. لذا در مسیر کمک به پایداری تولید و توسعه مجموعه فولاد خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

براساس این گزارش، در پایان این دیدار رضا دولت آبادی با اهدای لوح تقدیر از مدیران عامل شرکت فولاد خوزستان و شرکت صنعت فولاد شادگان قدردانی نمود. همچنین علی اصغر مشهدی‌زاده معاون مالی و اقتصادی فولاد خوزستان و حسین تقی کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز بر بر همکاری‌های مستمر دو طرف تاکید کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.