سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آماده تعامل همه‌جانبه با فولاد اکسین هستیم
16 بهمن 1399 - 12:04
شناسه : 6439
نایب رییس هیات مدیره بانک شهر: نایب رییس هیات‌مدیره بانک شهر در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و هیات همراه شامل برخی از اعضای هیات‌مدیره شرکت، معاونت مالی اداری، مدیر امور مالی و اقتصادی و رییس حسابداری مالی که در سالن کنفرانس مدیریت فولاد اکسین خوزستان برگزار می‌شد، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در فولاد اکسین خوزستان، گفت: بانک شهر آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری و ارائه تسهیلات، تضامین، اعتبار اسنادی، تامین ارز مورد نیاز جهت احداث و تکمیل طرح فولادسازی اکسین را دارد.
ارسال توسط : منبع : فولاد اکسین خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در ابتدای این جلسه محمد حسین مالکی معاونت اداری و مالی شرکت ضمن خوش‌آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان و معرفی اعضای حاضر در جلسه اعلام کرد فولاد اکسین جهت همکاری‌های مشترک با بانک شهر، آمادگی لازم را دارد.

امین ابراهیمی مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره فولاد اکسین با بیان تاریخچه‌ای از شرکت و نیز دستاوردهای حاصله اظهار داشت: فولاد اکسین در انتهای سال ۱۳۹۷ با حجم انبوهی از بدهی‌ها به اشخاص و سازمان‌ها از جمله بدهی مالیاتی، برق، گاز و همچنین تعهدات زیاد به مشتریان بابت پیش‌فروش محصولات روبرو بوده که بحمدالله پس از سال‌ها رکود و زیان و با همت اعضای هیات‌مدیره در کنار تلاش روزافزون پرسنل، ضمن تسویه بدهی‌ها و پاس نمودن بخش عمده‌ای از تعهدات، به سود قابل توجهی دست یافت و برای نخستین‌بار در تاریخ خود بین سهامداران حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سود تقسیم کرد.

وی افزود: این شرکت با اخذ مجوزات لازم در خصوص طرح توسعه فولادسازی نیاز به همکاری مشترک بانک‌ها دارد و بانک شهر باتوجه به وضعیت مطلوب ارزی می‌تواتند در این مسیر پیش‌قدم باشد؛ چراکه منفعت این طرح علاوه بر افزودن پتانسیل فولاد اکسین در ارائه محصولات با ارزش‌افزوده بالا، باعث رونق اقتصادی کشور، استان و همچنین اشتغالزایی بالا در استان می‌شود.

مرادی سرپرست بانک شهر استان خوزستان نیز ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مدیرعامل و مجموعه فولاد اکسین، بر توسعه روابط دو جانبه تاکید کرد.

در ادامه جلسه، محمدعلی خادمی نایب رییس هیات مدیره بانک شهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: بانک شهر آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری و ارائه تسهیلات، تضامین، اعتبار اسنادی، تامین ارز مورد نیاز جهت احداث و تکمیل طرح فولادسازی را با اکسین دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که در شرایط تحریم‌های ظالمانه شاهد رونق و جهش تولید در این مجموعه هستیم و از مجموعه مدیریتی، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و پرسنل خدوم فولاد اکسین تقدیر و تشکر نمود. در پایان این جلسه نیز محسن مقدم عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک شهر با بیان دیدگاه‌های خود بر توسعه همکاری‌های دو طرف در تمامی زمینه‌ها بخصوص تامین منابع ارزی و ریالی مورد نیاز شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.