سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
با تکیه بر همت بلند اراده شما موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود
11 اردیبهشت 1400 - 9:44
شناسه : 11494
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه روز «کار و کارگر» را به تمام کارگران به‌ویژه سخت‌کوشان صنعت مس تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم ایران زمین به نام کارگران عزیز و گرامی نام‌گذاری شده است تا فرصتی باشد گران‌قدر برای قدردانی از تلاش‌های بی وقفه سربازان فداکار عرصه کار، تلاش و تولید.

قطعا کسب دستاوردهای بی‌شمار تولیدی، کسب رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت مس و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس ایران طی سال گذشته مدیون و مرهون سختکوشان صنعت مس در جای جای ایران‌زمین است؛ از آنان که پهنه معدنی را می‌شکافند تا آنان که در گرمای سخت طاقت‌فرسا فلز سرخ را می‌آفرینند.

تاریخ این سرزمین از یاد نخواهد برد که شما در سال ۱۳۹۹ یار روزهای بسیار دشوار شرکت بودید و غرور و تعصب را معنا بخشیدید و در سخت‌ترین شرایط با همه وجود کارنامه درخشانی برای شرکت خلق کردید.

بدون شک با تکیه بر همت بلند و اراده استوار شما موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود تا امسال نیز همچون سال قبل پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد ایران برافراشته شود.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به همه کارگران گران‌قدر کشور به‌ویژه کارگران پرتلاش صنعت مس ایران تبریک می‌گویم و برای همه آن‌ها و خانواده‌های گرانقدرشان آرزوی بهروزی، تندرستی و پیروزی از درگاه پروردگار عالمیان دارم.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.