جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
بخش معدن نهاوند زبانزد خاص و عام
13 بهمن 1400 - 8:58
شناسه : 24017
سرپرست فرمانداری نهاوند در مراسم دیدار مسئولان این شهرستان با امام جمعه نهاوند گفت: بخش معدن این شهرستان در کشور زبانزد است، اما متاسفانه تاکنون این ظرفیت در نهاوند مغفول مانده است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در مراسم دیدار مسئولان شهرستان نهاوند با امام جمعه این شهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون باوجود مشکلات زیادی که پیش رو داشته، دستاوردهای قابل توجهی در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و… به دست آورده است. همچنین طی ۴۳ سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشته، کشور در همه عرصه‌ها به استقلال و خودکفایی رسید. لذا این ایام فرصت خوبی برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان نهاوند در بخش کشاورزی و صنعت، افزود: نهاوند در بخش معادن ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و معادن شهرستان در کشور و حتی در دنیا زبانزد است. البته با وجود این ظرفیت‌ مهم تاکنون آن‌طور که باید از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی شهرستان استفاده نشده و در بخش بهره‌برداری از معادن شهرستان در سطح ابتدایی قرار داریم.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در بخش صنعت پروژه‌های مهم فراوری دولومیت، شمش منیزیم و صنایع آلیاژی فروسیلیس در حال راه‌اندازی است و فاز اول پروژه فراوری دولومیت با اشتغال‌زایی ۷۵ نفر در پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. علاوه بر این کارهای مقدماتی پروژه شمش منیزیم و فروسیلیس نیز انجام شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.