سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بررسی راهکارهای بهبود استراتژی‌ و توسعه شرکت گل‌گهر
29 دی 1401 - 8:35
شناسه : 32887
در نشست کارگروه کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مطرح شد وجیه‌اله جعفری، رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو بر لزوم توجه به استراتژی تقویت بعد معدنی شرکت صنعتی‌ومعدنی گل‌گهر تاکید کرد. وی افزود تربیت نیروی انسانی از دیگر مواردی است که این شرکت باید به آن توجه کند.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، وجیه‌اله جعفری در نشست کارگروه کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بر لزوم تقویت استراتژی بعد معدنی در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تاکید کرد. وی افزود: تنوع محصول از جمله مواردی است که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر باید قطعا در تدوین استراتژی‌های خود آن را مد نظر قرار دهد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی، توجه به حوزه‌های اکتشاف، زیرساخت و تامین مواد اولیه از دیگر مواردی است که این شرکت باید در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت به آن توجه کند.
ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی‌وصنعتی گل گهر نیز در این نشست به ارائه استراتژی‌ها، چشم‌انداز و اهداف کلان این شرکت پرداخت.
وی کمبود سنگ‌آهن، تامین انرژی(گازوبرق) و مازاد عرضه گندله در کشور را از جمله مشکلات پیش روی تولید فولاد عنوان کرد و افزود: توسعه فعالیت‌های اکتشافی و تامین سنگ‌آهن، زیرساخت تامین انرژی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تنوع حوزه‌های کسب‌وکار، توسعه فناوری معدن‌کاری و توسعه زیرساخت‌های مدیریتی برخی از استراتژی‌های شرکت صنعتی‌ومعدنی گل‌گهر هستند.
دراین نشست که با حضور اعضای هیئت‌عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و همچنین مدیران شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر، شرکت تهیه‌وتولید مواد معدنی ایران برگزار شد، چالش‌ها و راهکارهای بهبود استراتژی‌ها و توسعه شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر مورد بحث‌و‌بررسی قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.