دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
بررسی چشم‌انداز آینده تولید در سونگون
18 فروردین 1400 - 10:04
شناسه : 9933
در اولین بازدید مدیرعامل مس در سال جدید صورت گرفت؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین روزهای سال نو از طرح‌های توسعه شرکت در شهرستان اهر و مجتمع مس سونگون بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در جریان بازدید از طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران در شهرستان اهر و مجتمع مس سونگون که محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، علی بیات‌ماکو مدیر مجتمع مس سونگون، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را همراهی می‌کردند، آخرین وضعیت‌ طرح‌های توسعه از جمله کارخانه آهک اهر، فاز ۳ تغلیظ، طرح احداث هیپ‌لیچینگ و طرح توسعه معدن مس سونگون که با هدف افزایش تولید و بهره‌وری در حال اجرا هستند، مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در ادامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از معاونان، مدیران و مجریان، عملکرد تولیدی این مجتمع‌ در سال ۱۳۹۹ و چشم‌انداز و برنامه‌های تولیدی این مجتمع در سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت. بر پایه آمار تولید، این مجتمع موفق به ثبت رشد ۴ درصدی در تولید کنسانتره مس و ۵ درصدی در مس محتوی شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.