جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
برق،چرخه تولید فولاد سفیددشت را به حرکت در آورد
19 اسفند 1399 - 13:28
شناسه : 8741
مدیر تکنولوژی و توسعه فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، از راه‌اندازی خط انتقال برق و پست ۴۰۰ کیلوولت این شرکت با تلاش و همت کارشناسان و مدیران این مجموعه و شرکت‌های پیمانکار خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد سفیددشت
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جمشید علی بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: پس از شروع بهره‌برداری از پست جهانبین فرادنبه توسط شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، خط انتقال برق و پست ۴۰۰ کیلوولت شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید که مقدمه‌ای بر آمادگی این شرکت جهت راه‌اندازی واحدهای اکسیژن پلنت و فولادسازی است.

نسرین کمالی سرپرست امور مهندسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، در این باره گفت: کلیه مراحل طراحی و خدمات مهندسی تجهیزات و سیستم‌های کنترل، حفاظت، خط انتقال برق، پست۴۰۰/۳۳ و اجرای عملیات نصب و راه‌اندازی این پروژه توسط شرکت‌های داخلی انجام شده است.

شایان ذکر است که جهت احداث، نصب و راه‌اندازی خط انتقال برق و پست ۴۰۰ کیلوولت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است. تلاش و همکاری کلیه شرکت‌های مرتبط، هماهنگی و پشتیبانی شرکت‌های فولادمبارکه و برق منطقه‌ای اصفهان، نقش مهمی در راه‌اندازی این پروژه داشته‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.