شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برپایی همایش راهی برای بررسی چالش‌های کشور
16 اسفند 1400 - 8:48
شناسه : 25433
مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: همایش‌ها با چند هدف از جمله بررسی چالش‌ها در کشور برگزاری می‌شوند، ضمن اینکه این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به اطلاع دولتمردان خواهد رسید.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعد عبدی مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران درباره برگزاری «چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار»، اظهار داشت: موضوع دیگر در زمینه همایش آن است که با افراد نخبه و توانمند در ارتباط خواهیم بود و از آن‌ها دعوت به عمل می‌آوریم.

وی افزود: از مزایای دیگر همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران این است که از فناوری‌های روز این صنایع مطلع شویم؛ چراکه در همایش معمولا افرادی حضور دارند که بتوانند آخرین دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند.

مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان خاطرنشان کرد: در دومین همایش غیرآهنی‌ها، چالش ارز ۴۲۰۰ تومانی دستوری مطرح شد که می‌تواند چه عواقبی و رانتی برای صنعت به همراه بیاورد که با بیان این چالش، این دلار به‌تدریج حذف و ارز نیمایی جایگزین آن شد.

گفتنی است، «چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران در محل هتل المپیک تهران  برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.