جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
برگزاری انتخابات مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی مسکن کارکنان فولاد خوزستان
22 آبان 1400 - 10:17
شناسه : 20407
انتخابات مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی مسکن کارکنان فولاد خوزستان با حضور موسوی ارفع نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سمیع موسوی مدیر امور اداری، نماینده واحد بازرسی و نظارت و جمعی از اعضای اولیه تعاونی مسکن ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در مهمانسرای نور مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سمیع موسوی مدیر امور اداری شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: این جلسه با هدف انتخابات اعضای هییت‌مدیره، بازرسان و اعضای علی‌البدل تعاونی مسکن کارکنان شرکت فولاد خوزستان برگزار شده است. لذا هییت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در راستای گسترش امور رفاهی برای کارکنان این شرکت، نظر مثبتی بر تشکیل این تعاونی‌ داشته‌اند.

انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی از مسیر قانونی

موسوی ارفع نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی در جمع کارکنان فولاد خوزستان، گفت: مجمع زمانی‌ که به صورت رسمی آغاز شود، نشان دهنده اهمیت و پایداری خواهد بود که خوشبختانه این امر در این جلسه مشاهده شده و جای خرسندی است که کلیه مراحل تشکیل تعاونی به صورت قانونی و مطابق ضوابط اداره تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی انجام شده است.

گفتنی است، پس از رای‌گیری از میان حاضران در جلسه، علی جهان بین با ۱۵ رای، زواش امین‌زاده با ۱۰ رای، اسماعیل فتحی با ۹ رای، کاوه طالبی با ۷ رای به عنوان اعضای اصلی و جهان مهرعلی نیایی فرد با ۶ رای، عبدالله حاجی‌زاده با ۵ رای و حسن علی صیفوری‌زاده با ۵ رای به عنوان اعضای علی‌البدل هییت‌مدیره و روح‌اله خرم‌پور با ۷ رای بازرس اصلی و علی رحیم‌زاده با ۴ رای در جایگاه بازرس علی‌البدل این مجمع انتخاب شدند.

همچنین هدف اصلی هییت‌مدیره برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و انجام تشریفات قانونی برای دریافت مجوزهای لازم به‌‌ منظور ثبت و تشکیل شرکت تعاونی‌ مسکن است که پس از عضوگیری عمومی از میان اعضای واجد شرایط، در صورت نیاز به تغییر هییت‌مدیره، می‌توان با استناد به مواد قانونی نسبت به برگزاری مجمع عمومی ‌فوق‌العاده برای انتخابات و تعیین هییت‌مدیره و بازرسان جدید، مطابق نظر تمامی اعضا اقدام‌ لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است که در نخستین جلسه‌ای که هییت‌مدیره انتخابی در هفته آینده برگزار می‌نماید، نسبت به تعیین رییس، نایب رییس و مدیرعامل تصمیم‌گیری صورت پذیرفته و اطلاع رسانی عمومی انجام می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.