پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
برگزاری دوره‌های آموزشی در مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد
03 بهمن 1401 - 19:37
شناسه : 33001
مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در یزد از رشد قابل توجه ۴۳۰ درصدی برگزاری دوره‌های آموزشی این مرکز طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، مهدی استاد رحیمی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری موفق به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۴۴ هزار و ۷۰۶ نفر ساعت از افراد خارج از مرکز شدیم که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بیانگر رشد ۴۳۰ درصدی است.

وی ادامه داد: در برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل مرکز هم رشد قابل توجهی داشته‌ایم که در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹ برابری داشته است.

مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در یزد با بیان اینکه دوره‌های آموزشی، آزمایشگاهی و پژوهشی را پیشتر در این مرکز تکمیل کرده‌ایم، عنوان کرد: دوره‌های جدید و در سال جاری شامل آتشکاری، کارور حرفه‌ای، گوهرتراشی و… بوده است.

استاد رحیمی همچنین از احداث واحد فرآوری در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد خبر داد و تاکید کرد: این مرکز با هدف انجام مطالعات در زمینه فرآوری مواد معدنی و با وسعت ۵۰۰ متر مربع احداث شد که در حال حاضر اقدامات لازم جهت تجهیز این واحد انجام شده و در حال طی مراحل تحویل و تست تجهیزات است.

وی ابراز کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی در محل آزمایشگاه، استقرار و راه‌اندازی دستگاه «ICP»، خرید تجهیزات آزمایشگاهی، تعمیرات اساسی بخش شیمی دستگاهی و … از دیگر اقداماتی بوده که این مرکز در ۹ ماهه سال جاری به انجام رسانده است.

مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در یزد خاطرنشان کرد: در سه ماهه پایانی سال جاری طرح‌های توسعه‌ای متنوعی در رابطه با خرید، نصب، راه‌اندازی و آموزش تجهیزات و دستگاه‌های مختلف در مرکز را در دستور کار داریم که عملکرد قابل توجهی را در مقایسه با سال گذشته در پی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.