جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
برگزاری رویداد علم داده به همت فولاد هرمزگان
08 دی 1400 - 15:29
شناسه : 22396
شرکت فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و بهره‌برداری از ظرفیت‌های علم داده، با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان رویداد علم داده را در تاریخ ۲۸ الی ۳۰ دی‌ماه در شهر بندرعباس برگزار می‌کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هدف از برگزاری رویداد علم داده، ارائه نقشه راه فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و ظرفیت‌های این شرکت در بهره‌برداری از داده، آشنایی شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و عملی در حوزه علم داده و ایجاد فضای همکاری بین صنایع، شرکت‌های مجری خدمات علم داده و دانشگاه‌ها در سطح استان و کشور است.

این رویداد که شامل سمینار، کارگاه و مسابقه به صورت حضوری و غیرحضوری است، فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به علم داده بوده تا بتوانند در حوزه‌های تحلیل داده، هوش مصنوعی، داده کاوی، انتقال تجربه و… به ارتقای سطح دانش خود بپردازند.

گفتنی است، کاربرد داده‌ها دامنه وسیعی را شامل می‌شود که در حوزه‌های مختلف از جمله صنعتی، پزشکی، ارتباطات، کشاورزی، انرژی، علوم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، نظامی و آموزشی و … است. به‌گونه‌ای که امروزه مرز و محدودیتی برای کاربرد این دانش در نظر گرفته نشده و زمینه‌های کاری آن را در تمامی عرصه‌های برخوردار از داده می‌دانند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.