سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری سومین کنفرانس ریخته‌گری در بهمن ماه
25 تیر 1402 - 15:55
شناسه : 34996
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به کسب تجربیات ارزنده برگزاری دو کنفرانس ریخته‌گری مداوم از سوی شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های گذشته، سومین کنفرانس ریخته‌گری مداوم با حضور فولادسازان، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان در بندرعباس و‌ به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، رضا صفریان با اشاره به برگزاری دو کنفرانس ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان و کسب تجربیات این کنفرانس‌ها برای صنعت فولاد کشور، بیان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس در سال‌های گذشته برقراری ارتباط موثر میان صنعت فولاد و دانشگاهیان و استفاده و اشتراک‌گذاری تجربیات دانش‌بنیان در حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سال جاری «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده است، به طور حتم استفاده از تجربیات صنعتی و ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم باعث افزایش تولید فولاد در کشور خواهد شد. همچنان که فولاد هرمزگان نیز با استفاده از این ایده‌ها طی دو سه سال اخیر، موفق به حل برخی چالش‌های خود در حوزه فولادسازی و ثبت رکوردهای متعدد شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به رویکرد دانش‌محور شرکت فولاد هرمزگان و استقبال از طرح‌های پژوهشی، عنوان کرد: فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، یکی از پیشگامان حمایت از مراکز پژوهشی و دانش‌بنیان بوده است و از این رو، سومین کنفرانس ریخته‌گری مداوم به همه کمک خواهد کرد تا تجربیات خود را در حل چالش‌های فولادسازی و ریخته‌گری با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

صفریان در پایان با بیان اینکه آماده حضور همه فعالان، دانشگاهیان، نخبگان و صنعتگران کشور در کنفرانس فولادسازی هستیم، تاکید کرد: از همه متخصصان صنعت و پژوهشگران دعوت می‌کنیم ‌تا طرح‌ها و ایده‌های خود را جهت ارائه و اشتراک‌گذاری به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.