جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست تعاملی مدیرعامل ذوب‌آهن با مسئولان شهرستان لنجان
16 بهمن 1400 - 9:25
شناسه : 24131
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه با حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر و حمیدرضا محمدی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان و ۱۴ بهمن‌ماه هم با حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در نشست سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، انتصاب ایشان را به عنوان یک مدیر ذوب‌آهنی تبریک گفت و اظهار داشت: از تعامل و همکاری خوب مدیریت ذوب‌آهن، قدردانی می‌کنم و بی‌شک با توجه به شناخت خوب ایرج رخصتی از شرایط منطقه و شرکت، این همکاری قوی‌تر و مسنجم‌تر تداوم می‌یابد. در همین راستا توسعه ذوب‌آهن اصفهان و شهرستان لنجان، در نهایت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که موجبات رضایت مردم را فراهم می‌سازد.

ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: حجت الاسلام باقریان به عنوان امام جمعه زرین شهر در واقع امام این منطقه هستند و در همه امور شهرستان، تصمیمات موثر و سازنده‌ای گرفته است.

وی حضور بیشتر در مراودات اقتصادی منطقه جهت کمک به توسعه شهرستان را از اولویت‌های این شرکت دانست و افزود: تعامل و همکاری جهت حل مشکلات منطقه، سازمان و همچنین تشریک مساعی در امور مشترک همچون محیط زیست، اشتغال، فعالیت‌های فرهنگی و … با قدرت ادامه می‌یابد.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن همچنین در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و انتصاب ایشان، بیان کرد: حمیدرضا محمدی به عنوان مقام مسئول شهرستان، آشنایی کاملی با ذوب‌آهن اصفهان دارد و در مسئولیت پیشین خود نیز تعامل خوبی با این مجتمع عظیم صنعتی داشتند.

دیدار سرپرست ذوب‌آهن با فرماندار شهرستان زرین شهر

رخصتی با اشاره به اینکه تعامل با فرماندار شهرستان به عنوان رییس شورای تامین، برکات بسیاری برای منطقه و سازمان دارد، ادامه داد: سازماندهی منطقه هواشناسی که ایجاد اشتغال منطقی و موثر را در پی دارد و معضلات و نابسامانی‌های مربوطه را کاهش می‌دهد، از طریق همکاری با مسئولان منطقه امکان‌پذیر است.

حمیدرضا محمدی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان نیز دراین دیدار از تعامل و همکاری ذوب‌آهن قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای ایرج رخصتی در مسئولیت جدید، عنوان کرد: فعالیت این مجتمع عظیم صنعتی در آرامش و بدون حاشیه، ضمن تاثیرات مثبت و سازنده‌ای که برای سازمان و منطقه دارد، آرامش بیشتر و توسعه منطقه را نیز در پی خواهد داشت. لذا برای حفظ این آرامش، تمام تلاش خود را می‌کنیم.

دیدار سرپرست ذوب‌آهن با نماینده شهرستان لنجان

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان همچنین در دیدار با حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی بر مسائلی همچون توسعه همکاری‌های دوجانبه در جهت رفع مشکلات منطقه و کارخانه ذوب‌آهن، توسعه فعالیت‌های مشارکتی در حوزه‌های مختلف و افزایش تعامل و همفکری بین مسئولان به منظور هم‌افزایی توانمندی‌ها تاکید کرد.

وی، جوان‌گرایی و احترام به پیشکسوتان را از جمله اولویت‌های کاری خود دانست و یادآور شد: فعالیت‌های مشترک باید به گونه‌ای باشد که منافع سازمان و منطقه به طور همزمان تامین شود.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اذعان داشت: باید مشکلات ذوب‌آهن را با استفاده از همه امکانات و نظرات کارکنان حل کنیم و در ارتباط با معادن نیز باید رابطه برد برد تعریف شود و به منافع همه احترام بگذاریم. بهره‌وری امروز درکارخانه یک اولویت است که از طریق کاهش مصارف و باز تعریف نوع مصارف امکان‌پذیر است.

حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس نیز ضمن تبریک مسئولیت جدید ایرج رخصتی، گفت: ذوب‌آهن اصفهان از جمله پیشگامان صنعت کشور است که در کل ایران منشا اثر شد و توانست صنعت کشور را تحت تاثیر قرار دهد. این مجتمع عظیم صنعتی به همه جای کشور خدمات ارائه داد به همین دلیل کم‌تر توانست توسعه های خودش را پیگیری نماید.

رجایی اظهار داشت : ذوب‌آهن با تامین مواد اولیه، تولید و بهره‌وری بیشتر می‌تواند هم به توسعه اشتغال و هم با انجام پروژه‌های زیست محیطی به حفظ محیط‌زیست کمک نماید. البته این شرکت در خصوص مباحث زیست محیطی تلاش زیادی کرده است، اما باتوجه پیشرفت تکنولوژی و امکانات، باید باز تعریف جدیدی از این فعالیت‌ها صورت گیرد و سلامت مردم منطقه بیشتر تضمین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد مسئولیت‌های اجتماعی نیز ذوب‌آهن کارهای موثری از جمله در زمینه اشتغال انجام داده است، اما باید بر اساس تکالیف قانونی و اخلاقی به منطقه بیشتر کمک کند. امروز افزایش تولید، بهره‌وری و توسعه اشتغال تکلیفی از سوی رهبری معظم انقلاب است و ما باید تبعیت کنیم همین طور که توجه به سلامت مردم و محیط زیست نیز دستور معظم له است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.