شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست رییس هیات عامل ایمیدرو با اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور
25 آبان 1400 - 15:02
شناسه : 20596
اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور به منظور هم‌اندیشی و ارائه پیشنهادات خود برای تامین ماشین‌آلات و تجهیزات، با رییس هیات عامل ایمیدرو دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در نشست اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاکید بر استفاده از توانمندی‌های داخلی در حوزه بومی‌سازی، اظهار داشت: نگاه حاکمیت در حد ظرفیت‌های موجود در داخل، به سمت تامین تجهیزات در کشور است. لذا در حوزه داخلی‌سازی به همان اندازه که اعتقاد به ظرفیت‌ها داریم، باید بستر توسعه آن را فراهم کنیم و در این زمینه ایمیدرو از فعالان این امر حمایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجمن پیمانکاران معدنی باید نیازها و پیشنهادات کارشناسی شده خود را در راستای تامین ماشین‌آلات و تجهیزات ارائه کنند تا ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت، در جهت پیگیری و حل مشکلات انجمن در وزارتخانه گام بردارد.

گفتنی است، در این نشست که به میزبانی ایمیدرو برگزار شد، اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور به بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر شد ایمیدرو مسائل مرتبط با پیمانکاران به ویژه در زمینه تامین ماشین‌آلات را تا رسیدن به نتیجه دنبال کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.