سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست شرکت فولاد اکسین
01 تیر 1401 - 21:13
شناسه : 29403
جلسه تحلیل محیط کلان شرکت فولاد اکسین،‌ با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه و تعدادی از مدیران شرکت در دفتر مدیریت سیستم‌ها و استراتژی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، نبی‌اله رازانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت فولاد اکسین، طی سخنانی به اهمیت تحلیل محیط کلان پرداخت و اظهار داشت: مهم‌ترین مباحث تحلیل محیط کلان، شناسایی محیط جامعه بر اساس اطلاعات کافی و همگن، بررسی ماهیت عوامل تاثیرگذار بر سازمان و همچنین چگونگی ارزیابی این اثرات و استخراج تهدیدها و فرصت‌ها قلمداد می‌شود و هدف نهایی از این سلسله جلسات، درک شرایط فعلی و آینده سازمان و همچنین ایجاد ذهنیت استراتژیک برای صاحبان فرایندها است.

در ادامه کریم ثابتی سرپرست مدیریت سیستم‌ها و استراتژی شرکت فولاد اکسین، در این خصوص بیان کرد: جلسه تحلیل محیط کلان شرکت در راستای پیاده‌سازی فرایند مدیریت استراتژیک در فولاد اکسین خوزستان و همچنین ایجاد ساختار سیستماتیک و نظام‌مندسازی بوده است که با هماهنگی و حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه تشکیل شد. بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC)، از جمله الزامات کار بررسی و تحلیل محیط کلان در ۶ حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژی، قانونی و زیست‌محیطی (PESTLE) است که باید میزان تاثیر بلندمدت این عوامل بر فعالیت‌های شرکت، مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین جهت، جلسات تحلیل محیط کلان با حضور مدیران شرکت در بخش‌های مختلف مانند خرید، فروش، مالی، HSE، تحقیق و توسعه، روابط عمومی، اداری، ICT، مالی و حقوقی، طبق یک تقویم زمانی مشخص حداقل یک مرتبه طی هر ماه در شرکت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.