جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
برگزاری چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان
03 مرداد 1402 - 16:18
شناسه : 35179
روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد اکسین خوزستان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، در ابتدای این جلسه بهرنگ اهدایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سخنانی در راستای اهداف استراتژیک سازمان، بر همکاری سایر واحدهای شرکت در انجام امور محوله تاکید کرد و گفت: موضوعاتی که از سوی واحد سیستم‌ها و استراتژی سازمانی به واحد‌های شرکت ارجاع می‌شود، بر اساس نقشه استراتژیک شرکت در رسیدن به اهداف کلان فولاد اکسین خوزستان است؛ به همین دلیل مدیران و کارکنان شرکت باید در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه کریم ثابتی، مدیر سیستم‌ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین خوزستان دستور جلسه را قرائت و عملکرد واحدها را بر اساس آمارها و درصدهای استخراج شده تشریح کرد و مدیران مربوطه گزارشات خود را ارائه کردند.

از آنجایی که شرکت فولاد اکسین خوزستان موضوع ایمنی شغلی کارکنان و محیط کاری آن‌ها را همواره در اولویت‌های خود قرار داده است، این جلسه نیز همانند دیگر جلسات با بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام واحد «HSE» آغاز شد.

پس از آن گزارش اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت در حوزه مختلف تولید، فروش، «HSE»، آموزش و… بیان شد و هم‌زمان معاونان و مدیران شرکت به بحث و گفت‌و‌گو فنی و تخصصی پرداختند.

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی معاونان، مدیران و کارکنان شرکت، بیان کرد: با توجه گرمای طاقت فرسا استان خوزستان، باید بر شرایط محیط کاری کارکنان (سیستم‌های سرمایشی) نظارت دقیق و مستمر صورت پذیرد و در صورت وجود مشکل سریعا اقدام شود. آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در این حوزه همچون گذشته با عزم جدی تلاش شود.

وی خاظرنشان کرد: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان باید هرچه سریع‌تر پیگیری و اجرا شود و باتوجه به مذاکرات و اقدامات صورت گرفته، امور مالی شرکت نسبت به تسهیلات خرید مسکن کارکنان اقدام کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.