جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
بهاری دل‌انگیز برای فولادمردان شرق کشور
03 تیر 1400 - 10:43
شناسه : 14239
مقایسه ورودی مواد اولیه مورد نیاز مجتمع فولاد خراسان طی سه ماه نخست سال 1400 با مدت مشابه سال گذشته، رشد 255 درصدی در تامین گندله سنگ‌آهن و نیز 85 درصد رشد در تامین کنسانتره سنگ‌آهن را نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تامین مواد اولیه به عنوان یکی از کلیدی‌ترین برنامه‌های مجتمع با هدف پایداری تولید در سال جاری به نحوی پیگیری شد که در روند تولید و رکورد شکنی‌های بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور وقفه‌ای ایجاد نشود.

بر این اساس مجتمع فولاد خراسان از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ موفق به تامین ۵۸۲ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن شده است که در مقایسه با میزان ۳۱۴ هزار و ۲۵۰ تنی در مدت مشابه سال گذشته، ۸۵ درصد رشد را تجربه کرد.

این مجتمع همچنین با تامین نزدیک به ۶۴ هزار و ۵۸۲ تن گندله سنگ‌آهن در سال جاری، رشد چشم‌گیر ۲۵۵ درصدی را در تامین این ماده اولیه نسبت به سال ۱۳۹۹ داشت. لذا در بهار سال گذشته، فولاد خراسان موفق به تامین  ۱۸هزار ۱۶۷ تن گندله سنگ‌آهن شد.

شایان ذکر است که با تامین بالغ بر ۶۴۷ هزار و ۱۲۲ تن مواد اولیه مورد اشاره در سه ماه اول ۱۴۰۰، در مجموع شاهد بیش از ۵۱ درصد رشد در تامین گندله سنگ‌آهن و کنسانتره سنگ‌آهن، نسبت به رقم ۳۳۲ هزار و ۴۱۷ تنی نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی بوده‌ایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.