سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
بهبود معیشت کارکنان و بازنشستگان، هدف مهم شرکت مس
21 اردیبهشت 1401 - 9:00
شناسه : 27605
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در دیدار با نمایندگان اتحادیه پیش‌کسوتان کارگری مس سرچشمه، با تاکید بر لزوم کار جهادی، تقویت روحیه کارگران و بهبود شرایط زندگی آن‌ها را در صدر برنامه‌های شرکت مس دانست.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در جلسه دیدار با نمایندگان اتحادیه پیش‌کسوتان کارگری مس سرچشمه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسات مستمر با کارگران به ویژه بازنشستگان، اظهار داشت: به طور قطع، برگزاری جلسات می‌تواند مدیریت را از دغدغه‌های این قشر زحمت‌کش مطلع سازد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه شرایط مناسب شرکت مس، ثمره زحمات شبانه‌روزی قشر زحمت‌کش کارگر است، افزود: بازنشستگان کنونی، همان کارگرانی هستند که سال‌ها تلاش بسیاری کردند تا شرکت ملی صنایع مس ایران در جایگاه خوبی قرار گیرد.

رستمی، همچنین با تاکید بر اهمیت قشر بازنشسته، گفت: تمام افرادی که سال‌های گذشته در شرکت مس فعالیت داشتند و هم‌اکنون در دوران بازنشستگی قرار دارند، باید بتوانند در کنار خانواده‌های خود به دور از هر گونه دغدغه اقتصادی و مالی، از سطح زندگی مناسبی برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در ادامه بر ضرورت ایجاد سازوکاری برای ساماندهی امور رفاهی کارگران بازنشسته تاکید و از معاون منابع انسانی شرکت مس خواست به طور ویژه به مسایل و مشکلات رفاهی آن‌ها رسیدگی شود.

وی از ابتدای سال ۱۴۰۱ با رویکرد اهمیت و اولویت دادن به کارگران که به تعبیر رهبری ستون اصلی خیمه تولید هستند، جلسات و دیدارهای مستمری را انجام داده تا از نزدیک در جریان مشکلات زندگی کارگران و بازنشستگان قرار گیرد.

گفتنی است، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل، ابراهیم اسلامی رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان، محمود کریمی سردار، احمد سرچشمه‌پور و احمد میرزایی، به‌ عنوان نمایندگان اتحادیه پیش‌کسوتان کارگری مس سرچشمه در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.