پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
بهره‌برداری از معادن شرکت ملی مس توسط بخش خصوصی
20 آذر 1402 - 15:23
شناسه : 36210
مدیرکل سازمان صمت جنوب استان کرمان مطرح کرد: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: با دستور وزیر صمت مقرر شد پس از تصویب هیئت مدیره شرکت ملی مس، به‌ زودی بهره‌برداری از معادن و احداث کارخانه برای معادن این شرکت به بخش خصوصی توانمند واگذار شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، مسلم مروجی‌فرد بیان کرد: با تاکید رئیس جمهور مبنی بر فعال‌سازی معادن، جلسه‌ای با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف فعال‌سازی معادن این شرکت در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و قلعه‌گنج برگزار شد.

وی ضمن تشکر از نظر مساعد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و با بیان اینکه تحقق این امر، گام موثری در راستای راه‌اندازی معادن این شرکت در جنوب کرمان است، ادامه داد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دارای تجربه موفق در فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس و همچنین واگذاری معادن بزرگ مانند تیتانیوم به بخش خصوصی توانمند توسط ایمیدرو است. کارخانه تیتانیوم نیز بعد از سه دهه، نهایتا توسط بخش خصوصی احداث شد و هم‌اکنون آماده افتتاح است.

مدیرکل سازمان صمت جنوب استان کرمان با اشاره به برگزاری سومین مزایده معادن جنوب کرمان طی روزهای اخیر و برگزاری جلسات مستمر و موثر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از ادارات پیشگام در راستای فعال‌سازی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری و افزایش تولید و اشتغال است.

وی یادآور شد: پیگیری مسئولان این استان به ویژه استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دو نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی در واگذاری بهره‌برداری از معادن و احداث کارخانه برای معادن شرکت ملی صنایع مس ایران به بخش خصوصی موثر بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.