جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
بهره‌برداری از پل ریلی فولاد سبا، ترافیک ریلی را کاهش داد
17 خرداد 1400 - 12:17
شناسه : 13338
معاون توسعه شرکت فولادمبارکه: معاون توسعه شرکت فولادمبارکه در آیین افتتاح و بهره‌برداری اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که با حضور حمیدرضا عظمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مصطفی عطایی‌پور مدیر مجتمع فولاد سبا، هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان امام جمعه شهرستان زرین شهر، خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان، ابوالقاسم صباغی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنجان و تعدادی از اعضای شورای شهر شهرستان لنجان به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن تشریفات مجتمع فولاد سبا برگزار شد، گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را به بهره‌برداری رسانید تا علاوه بر حمل بار مطمئن به مجتمع فولادسازی سبا و کاهش ترافیک از تلفات جرحی و فوتی که در سنوات گذشته رخ می‌داد، جلوگیری کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد سعید بخش معاون توسعه شرکت فولادمبارکه در این مراسم، اظهار داشت: طی مکاتباتی به شرکت فولادمبارکه خطر آفرینی پل راه‌آهن مجتمع فولاد سبا (جاده اصفهان-زرین شهر) توسط مدیریت بحران استانداری اصفهان به فرمانداری شهرستان زرین شهر اطلاع داده شد. البته این پل بارها مرمت شده است اما متاسفانه جوابگو این حجم از ترافیک ریلی نبود.

وی افزود: با بهره‌گیری از چندین مشاور، طرح پل راه‌آهن مجتمع فولاد سبا (جاده اصفهان-زرین شهر) در ۲۵ دی ماه تهیه و با همکاری شهرداری، فرمانداری شهرستان زرین شهر و شرکت سیمین سپاهان در تاریخ سوم بهمن ماه ابلاغ و در نهم خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه شرکت فولادمبارکه، گفت: متاسفانه پل راه‌آهن مجتمع فولاد سبا با وجود چندین بار عملیات مرمت و ضعیت مطلوبی نداشت و تعریض آن نیز امکان‌پذیر نبود.

سعیدبخش بیان کرد: به علت تردد در این منطقه دادستان دستور توقف عملیات را به علت ترافیک پدیدآمده صادر کرد و در طرح جدید پل راه‌آهن مجتمع فولاد سبا (جاده اصفهان-زرین شهر) ۱۰ متر به عرض جاده اضافه و با افزودن ۴۰ متر در دهانه پل امکان تعریض این پل فراهم شد.

وی با اشاره به تعمیق ۲۵ متری در زمین و شمع کوبی، ادامه داد: دو عرشه ۵۵ تنی به ارتفاع ۲.۵ متر نصب و در مقطع زودگذر یک ساعت و نیم جاده بسته شد و از طریق عبور قطار بر ریل مجاور این پل به بهره‌برداری رسید که لازم است از پلیس راه تشکر کنیم.

معاون توسعه شرکت فولادمبارکه  در پایان خاطرنشان کرد: کل سرمایه‌گذاری پل راه‌آهن مجتمع فولاد سبا (جاده اصفهان-زرین شهر) ۵۰ میلیارد ریال بوده است که طی مدت پنج ماه در یک کار گروهی به ثمر نشست و اهمیت این پروژه در این نکته مستتر است که این منطقه در شاهراه مواصلاتی استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان شده و بار ترافیکی گسترده‌ای دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.