پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
بهره‌برداری از ۵۲ واحد صنعتی خوزستان
09 مرداد 1400 - 11:34
شناسه : 15645
قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی سه، چهار و پنج اهواز گفت: ۱۸ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در حال حاضر غیرفعال هستند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بابک دین‌پرست قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه یک هزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این شهرک‌ها مستقر هستند که بحث چگونگی رفع مشکلات آن‌ها یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع بررسی واحدهای صنعتی مشکل‌دار خوزستان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است، افزود: ۷۰ واحد صنعتی در شهرک و ناحیه صنعتی این استان وجود دارد که ۵۲ واحد آن در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، گفت: در مجموع یک هزار و ۳۷۹ واحد صنعتی در این تعداد شهرک مستقر است که متاسفانه ۲۵ درصد از این واحدها غیرفعال هستند. لذا این موضوع در ستاد تسهیل کشور بررسی می‌شود.

دین‌پرست در پایان موضوع جاده‌های دسترسی به شهرک‌های صنعتی استان و زمین‌های مورد نیاز برای استقرار واحدهای جدید را از جمله مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان معرفی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.