سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
بورس از صعود باز ماند
28 اردیبهشت 1401 - 15:12
شناسه : 27955
طبق آمار منتشر شده، شاخص کل بورس که روز گذشته توانسته بود بعد از ۲۰ ماه دوباره وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد شود، امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه، بیش از ۱۱ هزار واحد کاهش یافت و به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، با ۱۱ هزار و ۴۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۹۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۵۱۸۶ واحد کاهش در رقم ۴۴۲ هزار و ۶۲۳ واحد ایستاد. در این بازار ۹۹۵ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال انجام شد.

«پالایش نفت اصفهان»، «پالایش نفت بندرعباس»، «پالایش نفت تهران»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، «سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی» و «تامین و پالایش نفت تبریز»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «معدنی و صنعتی چادرملو» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند. در آن سوی بازار، سرمایه شاخص کل فرابورس با ۴۵ واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۶۴۳ واحد ایستاد. در این بازار ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال انجام شد.

«سنگ‌آهن گهرزمین» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «پلیمر آریاساسول»، «سرمایه‌گذاری صبا تامین»، «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی»، «تجلی توسعه معادن و فلزات» و «پتروشیمی تندگویان» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.