سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بورس دوباره به اوج رسید
19 بهمن 1400 - 15:20
شناسه : 24369
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود، به طوری که شاخص کل بورس توانست بیش از 6 هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز یا ۶۷۰۲ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد افزایش یافت شاخص کل با معیار هم وزن ۱۶۳۳ واحد رشد کرد و در رقم ۳۲۵ هزار و ۶۲۰ واحد ایستاد. در این بازار ۳۵۶ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال انجام شد.

توسعه معادن و فلزات، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، ایران خودرو، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثیت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران ۱۳۲ واحد رشد و رقم ۱۷ هزار و ۵۰۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۲۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد، پلمیر آریاساسول، تجلی توسعه معادن و فلزات گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. هرچند روند حرکت بازار امروز صعودی بود، اما قدرت صف‌های فروش همچنان بیشتر از صف‌های خرید بود، به طوری که ۷۷ نماد به ارزش دو هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال صف خرید و ۹۶ نماد به ارزش دو هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.