سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بیانیه فولاد مبارکه در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از این شرکت
26 مرداد 1401 - 15:25
شناسه : 31288
پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس شورای اسلامی، این شرکت بیانیه‌ای را در این رابطه صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس، این شرکت بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با روی کار آمدن مجلس انقلابی و دولت مردمی، چراغ امید در دل مردم حق‌طلب ایران فروزان‌تر شد. نمایندگان برآمده از تفکر انقلابی مردم از بدو شروع به کار مجلس یازدهم، اهتمام ویژه به پیگیری انتظارات عدالت‌طلبانه و فساد‌ستیز رهبری معظم انقلاب و ملت عزیز داشته‌اند.

طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، یکی از اولین اقدامات این نهاد در حوزه نظارتی بود که با رای بالا مورد تایید قرار گرفت و در ماه‌های پایانی دولت سابق به انجام رسید. 

امروز که پس از ماه‌ها تلاش، گزارش پایانی این فرایند در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شده است و با رای نمایندگان محترم به دستگاه قضایی ارجاع شد، ضمن اعلام سپاس از دقت نظر نمایندگان محترم به اهمیت نقش این شرکت در اقتصاد ملی و ضرورت دور کردن هرگونه زنگار ناشی از اشتباه و تخلف، آمادگی و همکاری لازم خود را در راستای رفع ابهامات و برخورد قاطع با متخلفان اعلام می‌کنیم. 

امید است با انجام اقدامات مناسب و بهره‌مندی از تجربه ارزشمند تحقیق و تفحص، این شرکت بزرگ که مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی و موثر در مسیر اقتصاد مقاومتی و مملو از کارکنان شریف و تلاشگر است، همچنان با قوت و صلابت به پیش برود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.