سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تأسیس نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس به همت شرکت SKS/ راه‌اندازی پویش «کتاب مقدس من» ویژه جامعه کارگری و اعضای خانواده
15 مرداد 1402 - 15:38
شناسه : 35356
مدیرعامل فولاد کاوه با محکوم نمودن هتک حرمت کتاب مقدس مسلمانان خبر داد؛ مدیرعامل فولاد کاوه با محکوم نمودن جریان موهوم هتک حرمت کتاب مقدس مسلمانان در اروپا، از برنامه‌ریزی صورت گرفته به منظور احداث نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس به همت شرکت SKS خبر داد و گفت: علاوه بر این اقدام که در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی صورت می گیرد، پویش «کتاب مقدس من» با مشارکت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز عملیاتی می شود.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
پ
پ

سیدعباس حسینی با بیان توضیحاتی در این رابطه اظهار داشت: تاسیس و راه‌اندازی مرکزی با عنوان «دارالقرآن» یکی از نیازهای اساسی تقویت بنیان اعتقادی و هویت اسلامی جامعه کارگری شاغل در این منطقه صنعتی است.

حسینی تاکید کرد: با راه‌اندازی دارالقرآن، اعضای جامعه قرآن دوستان بزرگترین بندر بازرگانی و صنعتی ایران می توانند در راستای ارتقا و نشر تعالیم قرآنی در جامعه به این مجموعه فرهنگی اعتقادی مراجعه نمایند.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: انتظار ما از مسئوولان استانی و سازمان های حوزه فرهنگی این است که مساعدت ویژه ای را در راستای پشتیبانی لجستیکی، حمایت معنوی و تسهیل امورات مرتبط با تکمیل پروژه مذکور داشته باشند.

وی همچنین از طراحی و راه‌اندازی پویش فرهنگی هنری « کتاب مقدس من» با هدف‌گذاری اولیه خانواده بزرگ ۱۰هزار نفری فولاد کاوه جنوب کیش نیز سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در فاز نخست این پویش، کارگران، همسران و فرزندان پرسنل شرکت فولاد کاوه در مجموعه برنامه ها و رویدادهای فرهنگی هنری در قالب رشته های مختلف قرائت و ترتیل، حفظ، تفسیر و تولید محتوای هنری و رسانه ای با الهام گرفتن از تعالیم قرآنی شرکت خواهند کرد که در مراحل بعدی، با جلب مشارکت عمومی، این جریان سازی فرهنگی در سایر صنایع همجوار در مجموعه صنعتی غرب بندرعباس ترویج و تعمیم خواهد یافت.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش خواستار همگرایی و هم افزایی جامعه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان هرمزگان برای تقویت این پویش فرهنگی در قالب برنامه های مشارکتی و رویدادهای خلاقانه شد.

شایان ذکر است، در منطقه صنعتی غرب بندرعباس که قطب اقتصادی و تولیدی بزرگترین شهر ساحلی ایران محسوب می شود،  شماری افزون بر ۵۰هزار نفر(با احتساب خانواده های آنان جمعیتی بالغ بر ۲۰۰هزار نفر) شامل شاغلان در صنایع فولاد و آلومینیوم، نفت و صنایع وابسته، بنادر و دریانوردی، کشتی‌سازی و صنایع معدنی و فلزی، مجموعه های آبشیرینکن و نیروگاهی فعالیت دارند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.