چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
تابلوی بورس قرمز ماند
03 خرداد 1401 - 14:31
شناسه : 28194
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه سوم خرداد ماه 1401، با کاهش یک هزار و 527 واحد بر روی عدد یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه سوم خرداد ماه، با یک هزار و ۵۲۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم‌وزن هم یک هزار و ۵۴۴ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۸۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص‌های «فولادمبارکه اصفهان»، «فولاد خراسان»، «فولاد خوزستان» و «شرکت ملی صنایع مس ایران»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «گروه مپنا» و «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

گفتنی است، در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با هفت واحد افزایش تا رقم ۲۱ هزار و ۳۲۱ واحد صعود کرد. در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام شد. «سرمایه‌گذاری مالی سپهر»، «صادرات»، «داروسازی دانا» و «مدیریت انرژی امید تابان هور»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «صنعتی مینو» و «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.