سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تابلو بورس قرمز پوش شد
01 آبان 1400 - 14:45
شناسه : 19534
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد، به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۲۸ هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۸ هزار و ۶۸۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۹۱۸۳ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۴۳۹ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۸۳ میلیارد ریال انجام دادند.

۵۸ نماد بورسی مثبت و ۳۲۴ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها فولادمبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پارس، پتروشیمی پردیس، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

عقب‌گرد فرابورس به کانال ۱۹ هزار واحد

شاخص کل فرابورس ایران هم برای چندمین بار طی ماه‌های گذشته به کانال ۱۹ هزار واحد عقب‌گرد کرد، به طوری که شاخص کل این بازار ۲۹۰ واحد کاهش یافت و در رقم ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۲۹ هزار معامله انجام دادند که ۹۷ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

در این بازار ۹۴ نماد مثبت و ۱۶۵ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تامین و گروه توسعه مالی مهرآیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.