پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید چدن در ذوب‌آهن
19 شهریور 1401 - 17:25
شناسه : 31633
معاون بهره‌برداری شرکت ذوب آهن اصفهان از تحقق 103 درصدی برنامه تولید سه میلیون تنی چدن از ابتدای سال جاری و پروژه‌های در حال اجرا خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، حسین رجایی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بر لزوم افزایش تعاملات ذوب‌آهن و جامعه اطراف تاکید کرد و گفت: ذوب‌آهن اصفهان از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در کشور به شمار می‌آید و خدمات این مجموعه صنعتی به مردم منطقه تاثیر‌گذار است.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در راستای افزایش تولید، شفافیت در همه موضوعات و توسعه محصولات شرکت با توجه ویژه به محصولات با تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد را از عوامل موفقیت دانست و بر توجه به آن تاکید کرد.

وی بیان کرد: سهامداران سازمان تامین اجتماعی از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه هستند و هرچه ما تلاش کنیم دارایی‌های این سازمان را به سود مطلوب برسانیم، بازنشستگان در آینده آسوده‌تر زندگی می‌کنند.

موسوی اذعان کرد: در حال حاضر این هدف در ذوب‌آهن اصفهان با جدیت دنبال می‌شود و امیدوار هستیم با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی لازم، موانع تولید برطرف شود و به سود واقعی برسیم و ذوب‌آهن باید به سرعت اهداف خود را محقق کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دو شاخص تولید و سود در ذوب‌آهن اصفهان را از اولویت‌های این سازمان دانست و تصریح کرد: موضوع درمان، سلامت و محیط زیست بسیار مهم است و ذوب‌آهن هرچه می‌تواند، باید هزینه کند تا مسئولیت خود در قبال کارکنان و مردم منطقه را بهتر به انجام برساند.

در این دیدار مهرداد تولائیان، معاون بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن اصفهان در خصوص تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید سه میلیون تنی از ابتدای سال جاری و پروژه‌های در حال اجرا از جمله بازسازی باتری شماره ۲ کک‌سازی توضیحاتی ارائه داد.

بهزاد کرمی، معاون فروش این شرکت نیز به تشریح شرایط فروش داخلی و صادرات محصولات پرداخت.

در حاشیه این دیدار، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و نماینده شهرستان لنجان به همراه تعدادی از مدیران شرکت از خط تولید ذوب‌آهن اصفهان بازدید کردند و با حضور در یادمان شهدای گمنام، ضمن زیارت قبور مطهر این عزیزان به این اسطوره‌های ایثار ادای احترام کردند.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.