پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
تداوم رکوردشکنی‌های فولاد خراسان برای دومین ماه پیاپی
29 خرداد 1402 - 15:00
شناسه : 34450
در فاصله کم­تر از یک ماه با رکوردشکنی‌های اردیبهشت ماه، کارکنان سختکوش و با انگیزه فولاد خراسان بار دیگر موفق به شکستن دو رکورد تولیدی در خرداد ماه ۱۴۰۲ شدند.
ارسال توسط : منبع : شرکت مجتمع فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان با اعلام این خبر، حرکت بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور بر مدار رشد تولید را حاکی از انگیزه بالا، توانمندی و تعهد کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد که با تداوم جریان تامین انرژی، روند روبه‌رشد تولید این شرکت استمرار یابد.

در حالی که ناحیه نورد مجتمع فولاد خراسان، اردیبهشت ماه امسال شاهد جابه‌جایی رکورد تولید روزانه‌­ یک محصول نهایی پس از ۹ سال بود، این بار نوبت به کارکنان پرتلاش ناحیه فولادسازی رسید تا رکورد تولید روزانه شمش فولاد را به دو هزار و ۲۰۰ تن ارتقا دهند و در روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، تناژ تولید روزانه خود را ۴۲ تن بالاتر از حد نصاب قبلی این ناحیه ثبت کنند.

فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح این خبر گفت: همکاران تلاشگر فاز۲ فولادسازی، روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ماه، با تولید روزانه دو هزار و ۲۰۰ تن شمش فولادی، نصاب پیشین تولید این محصول را ۴۲ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید این محصول با دو هزار و ۱۵۸ تن، روز اول آبان ماه ۱۴۰۰ ثبت شده بود.

وی همچنین از ثبت رکورد ارزنده­ی ۱۶ ذوب پیاپی در یک توالی (سکوئنس) ریخته­‌گری خبر داد و افزود: افزایش تعداد دفعات ریخته‌گری بدون وقفه­­ ذوب‌های یک توالی از ۱۴ به ۱۶ ذوب، حاکی از عملکرد قابل توجه و هماهنگی بالای کارکنان در مدیریت پارامترهای موثر بر تولید است.

معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه تحقق شعار رشد تولید، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از تلاش تمام همکاران بهره‌برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­‌ها را به تلاشگران واحد فولادسازی فولاد خراسان تبریک گفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.