سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تدوین برنامه و سند توسعه نوآوری شرکت ذوب‌آهن
21 شهریور 1401 - 10:08
شناسه : 31690
معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در آیین معارفه مدیر نوآوری و راهبری فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت، تسهیل در شکل‌گیری الگوی جدید تعامل ذوب آهن اصفهان و مراکز علمی، پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین تدوین برنامه و سند توسعه نوآوری شرکت را از اهداف تاسیس این مدیریت برشمرد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، با تصویب کمیته ساختار ذوب‌آهن اصفهان، مدیریت نوآوری و راهبری فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تاسیس و سعید جعفری به عنوان مدیر این مدیریت منصوب شد.

علیرضا رضوانیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بسترسازی مناسب جهت ایجاد حق مالکیت فن‌آوری و زمینه‌سازی برای تبدیل ذوب‌آهن اصفهان به شرکت پیشرو و صاحب فن‌آوری‌های دانش‌بنیان، شناسایی، ارزیابی و پرورش ایده‌های نوآورانه و دانش‌بنیان، همسو با نیازهای شرکت با استفاده از تجاری‌سازی ایده‌های برگزیده پیشنهادهای فنی دریافت شده تامین شرایط و امکانات لازم جهت توسعه کارآفرینی و خلق ارزش از طریق تولید دانش با تکیه بر توان داخلی شرکت و نخبگان خارج از سازمان، از دیگر اهدافی است که باعث شد این مدیریت تاسیس شود.

مرتضی شیرین‌پرور، مدیر تحقیق و توسعه شرکت ذوب‌آهن نیز بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های تحقیق و توسعه و فرایندهای نوآوری در راستا و مکمل همدیگر است. همکاری و تعامل مستمر این مجموعه‌ها با همدیگر و همچنین با سایر بخش‌ها و مدیریت‌های شرکت زمینه‌ساز تعالی و ارتقا روزافزون ذوب‌‌آهن اصفهان خواهد بود.  

سعید جعفری نیز گفت: ورود به فعالیت فناورانه توسط شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نشانه بلوغ این واحدها است و با تاسیس این مدیریت، زمینه حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن ذوب‌‌آهن اصفهان و شرکت‌های تابعه آن فراهم شده است.

شایان ذکر است؛ سعید جعفری ۱۳۷۲ با مدرک مهندسی مکانیک در ذوب‌آهن اصفهان استخدام شد و پیش از این در مدیریت مهندسی کارخانه، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی و شرکت قائم رضا خدمت کرده و در بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی، مهندسی و اجرایی شرکت حضور داشته است.

وی همچون محقق برتر استانی و کشوری، دارنده گواهینامه بازرسی از شرکت پوسکو کره جنوبی، ممیز انرژی از سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی را در کارنامه پژوهشی خود دارا است.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.