پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تدوین چشم‌انداز ورزش کارکنان فملی
20 اردیبهشت 1401 - 10:02
شناسه : 27554
روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه، جلسه روسای تربیت‌بدنی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد قراخانلو مدیرگروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در جلسه روسای تربیت‌بدنی با هدف تدوین چشم‌انداز ورزش کارکنان این شرکت، ضمن توجه و اعلام حمایت همه‌جانبه از ورزش، اظهار داشت: باید در کنار یکدیگر برای ارتقا سطح ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران برای کارکنان و حوزه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، تلاش کنیم تا حضور پررنگ و درخشانی در میادین ورزشی داشته باشیم.

وی در زمینه برگزاری و میزبانی برخی از مسابقات ورزشی ایمیدرو در سال جاری، افزود: باید با مهمان‌نوازی مناسب، شرایط مطلوبی را برای تیم‌ها فراهم کرده و رضایت کامل و همه‌جانبه را در این مسابقات به دست بیاوریم. روسای تربیت‌بدنی مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در ادامه، گزارش عملکرد سال گذشته در امور ورزش مجتمع مربوطه ارائه کردند.

گفتنی است، در این جلسه عزت‌اله صادقی‌نژاد مدیر روابط عمومی، علی رمضانی دبیر کمیته ورزش، جواد حسنی رییس تربیت‌بدنی کارکنان سرچشمه، سید محمد حسینی سرپرست ورزش کارکنان شهر بابک و اکبر شکاری سرپرست هماهنگی امور ورزش سونگون حضور داشته و در خصوص برنامه‌های آتی به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.